سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با مجموعه پتروبن

مجموعه رادمهر آلوارس با نام تجاری پتروبن، در سال 1383 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه بازرگانی بین‌المللی مواد اولیه صنعتی آغاز و با درک عمیق از نیازهای بازار، گام‌‌های موثری برای ارائه خدمات منحصر به ‌فرد به مشتریان خود برداشت. هم اکنون این شرکت با تکیه بر سابقه 15 ساله خود و فعالیت حرفه‌ای در صنعت بازرگانی، موفق به کسب جایگاه والایی در حوزه تامین مواد اولیه گردیده است.

 

بازرگانی پتروبن

در پی تحول در شیوه‌های ارتباطی و انتقال بخش اعظمی از بازارهای داخلی و بین المللی به سمت بازارهای اینترنتی، شرکت در خود دید که با توسعه فعالیت‌ در بخش آنلاین، ارزش جدیدی برای مشتریان خود خلق نماید.

هم اکنون مجموعه پتروبن با چشم انداز و اهدف روشن نسبت به آینده و به کمک تیم متخصص خود در حوزه صادرات و واردات مواد اولیه پتروشیمی، پلیمری و شیمیایی فعالیت می‌نماید. هدف پتروبن تسهیل فرآیند دسترسی به بازارهای داخلی و همچنین ایفای نقش یک پیشرو برای گشودن درب‌های جهانی است. ما در پتروبن به دنبال تسهیلگری فرآیند تامین و توزیع مواد اولیه با کیفیت، کاهش ریسک خرید، و در نهایت افزایش رضایت مشتریان هستیم.

بیانیه ماموریت سازمان پتروبن

پتروبن تا سال 1400 به یک برند موفق بین‌المللی در حوزه صادرات و تامین و توزیع مواد اولیه پلیمری، مواد پتروشیمی و مواد شیمیایی مبدل خواهد شد. ما در تلاشیم تا با ارائه خدمات منحصر به فرد، از صفر تا صد فرآیند تامین مواد اولیه را در کنار مشتریان خود باشیم.

چشم انداز پتروبن

پتروبن، نامی بین‌المللی در حوزه صادرات مواد اولیه پتروشیمی، پلیمری و شیمیایی